גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כיתבו את האימייל שלכם לצורך שחזור הסיסמה
עגלת קניות
שם
מחיר
כמות
מחק
אשר ושלם

ציוד לאקווריום

נטפיש היא חנות חיות המתמחה בגידול ואחזקה של דגים, חסרי חוליות ואלמוגים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את מירב הפתרונות לגידול ואחזקה של בעלי חיים ימיים בתנאים אופטימאליים וביעילות מוכחת.

אז איזה ציוד לאקווריום צריך?

בחירה מושכלת של ציוד לאקווריום, ומזון לדגים תיצור מרחב בריא לבעלי החיים ואלה יחיו לאורך זמן ויתרבו. לפיכך, כל לקוח – מתחיל או ותיק – יוכל למצוא אצלנו את כל הציוד הדרוש לו בהתאמה לצרכיו ולבעלי החיים אותם הוא מגדל.

מדיניות החלפה והחזרה של אביזרים לאקווריום

במקרה שלקוח מוצא פגם במוצר שתפקידו קריטי לתפקוד האקווריום, כמו פילטר או משאבת אוויר, אנו מספקים רכיב חלופי או מחליפים את המוצר במקום במסגרת האחריות.

 

פילטרים, מסננים ומדיות לאקווריום

נוכחותו של פילטר איכותי היא קריטית באקווריום. צפיפותם היחסית של הדגים שחיים זה לצד זה בשטח קטן, מצריכה מערכת סינון טובה שתרחיק פסולת מהמים.

בנטפיש אנו מוכרים את כל סוגי הפילטרים, מתוצרת חברות מובילות בתחום: אהיים, רנה, טטרה ופלובל. כל הפילטרים מגיעים עם אחריות יצרן וכן ניתן להשיג את כל חלקי החילוף עבור הדגמים שאנו מוכרים. בנוסף, אנו מספקים שירות תיקונים עבור כל המוצרים הנ"ל.

רוצים לדעת איך מחליפים מסנן באקווריום? דברו איתנו לקבלת ייעוץ והדרכה.

משאבות לאקווריום

המשאבה יוצרת סירקולציה במי האקווריום ומעבירה אותם אל הפילטר. משאבה מהימנה תפעיל סירקולציה בכל חלקי האקווריום ותמנע היווצרות "נקודות מתות" מועדות לפורענות, בהן יצטברו מזהמים ופסולת. לפיכך, אין להמעיט בערכה של משאבה טובה כשאנו ניגשים לבחור ציוד לאקווריום. 

בנטפיש ניתן להשיג משאבות מתוצרת חברות מוכרות ואמינות כמו "לגונה", "אהיים", "אטמן", "טטרה" ועוד. המשאבות מגיעות עם אחריות יצרן ובמידת הצורך ניתן להשיג אצלנו גם את חלקי החילוף. צוות החנות מספק שירותי תיקונים כנדרש.

משאבות אוויר

בחנות תוכלו למצוא משאבות אוויר שקטות במיוחד מתוצרת החברות הגרמניות המובחרות "סרה" ו"שגו".

חצץ ומצע לאקווריום

כשאנו בוחרים אביזרים לאקווריום, חשוב לזכור לכלול ברשימת הקניות גם חצץ. לחצץ תפקידים שונים וחשובים באקווריום: הוא מתאים לדגים ובעלי חיים שאוהבים להתחפר בו וגם מונע היווצרות רפש בתחתית המיכל. בנטפיש מבחר גדול של סוגי חצץ, קוורץ, חלוקי נחל, אלמוגים גרוסים וסלעים. חישוב כמות החצץ באקווריום עשויה לסייע באחזקת האקווריום והטיפול בדגים. מוזמנים לקרוא מידע נוסף בנושא חצץ לאקווריום.

תאורה לאקווריום

בנטפיש מגוון רחב של נורות פלורסנט T-5 ו-T-8 ונורות לכל סוגי האקווריומים מתוצרת חברות אמינות ומוכרות: Juwel, סרה, JBL, סילבניה וגיזמן.
מוזמנים לקרוא מידע נוסף בנושא תאורת לד לאקווריום ביתי.

ציוד לאקווריום – שונות

אנו מחזיקים אביזרים לאקווריום ומוצרים משלימים מיוחדים לחובבי המים המלוחים, כמו מערכות אוסמוזה הפוכה לסינון המים, סננים, אביזרי PVC להרכבת צנרת, מצופים מכנים ואוטומטים ועוד רבים אחרים.

 

מזון לדגים

אז אחרי שבחרנו אקווריום, התאמנו את הציוד לאקווריום כמו הפילטרים, המשאבות, התאורה והחצץ נותר לנו לדאוג למזון לדגים.
מזון לדגים מחולק ומותאם בדרך כלל ע"פ סוגי דגים כגון מזון לדגי נוי, מזון לדגי מלוחים, מזון לדגי מתוקים, לחסרי חוליות ועוד.
בנטפיש תוכלו לקנות מזון לדגים כגון טטרה, ויטליס למים מתוקים, ויטליס למים מלוחים, סרה ועוד.