הגרגרים והפתיתים הינם חלק ממזון לדגי מים העיקרי של חברת ויטליס פותח במיוחד לסיפוק תזונה מאוזנת וטעימה לרוב דגי הנוי הטרופיים שמגדלים באקווריום. תערובת של אצות מזינות, מינרלים חיוניים ופיגמנטים טבעיים מספקת את כל הדרוש לבריאות מרבית וצבעים ססגוניים אצל הדגים שלכם.

חברת ויטליס שילבה את פורמולת הבסיס המפורסמת שלה עם תערובת אצות איכותית ובכך יצרה את אחד המזונות הטובים ביותר לציקלידים אפריקאיים ודגים צמחוניים אחרים. מדובר במזון מושלם לכל סוגי הציקלידים הצמחוניים מאגמי טנגניקה ומלאווי שניתן לפזר על פני המים לדגים שאוכלים קרוב לפני השטח ולפזר בעמוד המים לדגים רגילים ואוכלי קרקעית.

מיין לפי

תכונות עיקריות למזון הדגים של ויטליס:

  • פורמולת פתיתים גדולים ייחודית.
  • פורמולת גרגירים רכים ושוקעים ייחודית.
  • יוצרת פחות לכלוך לשמירה על ניקיון האקווריום.
  • כמות אצות גבוהה המדמה את תזונתם הטבעית של שרימפסים.
  • עשויה מרכיבים טבעיים ממקורות מתחדשים לשמירה על הסביבה.

פתיתים לדגי נוי - מזון הפתיתים העיקרי של חברת ויטליס פותח במיוחד לסיפוק תזונה מאוזנת וטעימה לרוב דגי הנוי הטרופיים שמגדלים באקווריום. תערובת של אצות מזינות, מינרלים חיוניים ופיגמנטים טבעיים מספקת את כל הדרוש לבריאות מרבית וצבעים ססגוניים אצל הדגים שלכם.

גרגרים לדגי נוי - מזון הגרגירים העיקרי של חברת ויטליס לדגי מים קרים פותח במיוחד לסיפוק תזונה מאוזנת וטעימה לרוב דגי המים הקרים שמגדלים באקווריום. תערובת של אצות מזינות, מינרלים חיוניים ופיגמנטים טבעיים מספקת את כל הדרוש לבריאות מרבית וצבעים ססגוניים אצל הדגים שלכם.

גרגירים לחסרי חוליות - מזון לדגים זה של חברת ויטליס מכילים רמות גבוהות של אצה עשירה בחומרים מזינים. הם נועדו להאכלה קבועה של מגוון סרטנים, שרימפסים וחלזונות של מים מתוקים ומהווים דיאטה מלאה ועשירה העונה על כל דרישותיהם.

גרגרים לאוכלי קרקעית - מזון לדגים זה פותח במיוחד בכדי לספק תזונה הולמת ונוחה לאכילה עבור דגים אוכלי קרקעית כמו חתולים ובוטיות, ומכיל מגוון חומרי ריח מפתים למשיכת תשומת ליבם. הגרגירים תומכים בהתנהגות ליקוט טבעית ומאפשרים לכם לצפות בדגים שלכם אוכלים כמו בטבע.

גרגרים לציקלידיים - מזון זה פותח בכדי לספק את דרישותיהם התזונתיות של זני הציקלידים האפריקאים הצמחוניים ומכילים נוטריינטים חיוניים מתערובת אצות איכותית. בנוסף, הם מכילים פיגמנטים טבעיים לשיפור צבעי הדגים שלכם.

גרגרי פלקו - מזון גרגירי הפלקו של ויטליס פותח כמענה לצרכים התזונתיים של הלוריקרידים (פלקואים) וקרוביהם. הגרגירים הגדולים (8 מ"מ) מכילים תערובת אצות שמספקת את כל הצרכים התזונתיים של הדגים שלכם ופותחו במיוחד כדי לדמות את צורת אכילתם הטבעית.

גרגרים לדגי קוי - מזון הגרגירים לקוי של חברת ויטליס מורכב מגרגירים קלים לעיכול ששוקעים באיטיות כדי לאפשר לדגים לתפוס אותם. הם מתאימים להאכלה בכל תקופות השנה ומכילים מרכיבים איכותיים כמו פיגמנטים טבעיים ותערובת אצות מזינה מה שמבטיח גדילה מהירה וצבעים בוהקים אצל הדגים שלכם. המרכיבים האיכותיים במזון זה ימשכו בקלות את דגי הקוי ויאפשרו ללמד אותם לאכול מהיד. לשם כך יש להחזיק קומץ גרגירים בידכם מתחת לפני המים עד שריח ימשוך את הדגים. ברגע שיתקרבו ליד אפשר לפתוח אותה חלקית ולאפשר להם לאכול. לאחר מספר ניסיונית הדגים יתרגלו וניתן יהיה להאכיל אותם ישירות מהיד באופן קבוע.

מזון הגרגירים לקוי בא במספר גדלים שונים. מזון הגרגירים הקטנים (1מ"מ) נועד לדגים צעירים ועוזר להאיץ את גדילתם ולהגיע לגודל מקסימלי. הנוסחה הייחודית של גרגירים אלו מבטיחה גדילה מקסימלית, צורת גוף הולמת וצבעים בולטים יותר כאשר הדגים מגיעים לבגרותם.

טבעות מיניגרייזר - טבעות המיניגרייזר של ויטליס מספקות את כל הצרכים התזונתיים של דגי מים מתוקים רועים בחבילה יציבה שלא תתפרק ותזהם את מי האקווריום. הטבעות מספקות תזונה במהלך היום ומעודדות התנהגות טבעית יותר בקרב הדגים בה תוכלו לצפות להנאתכם. סוג מזון לדגים זה מעודד התנהגות אכילה טבעית, מספק תחנת אכילה לכל סוגי הדגים הרועים ועשוי ממרכיבים טבעיים ממקורות מתחדשים לשמירה על הסביבה.

מזון לדגי דיסקוס - מזון הדיסקוסים של חברת ויטליס פותח במיוחד במטרה לספק את צרכי התזונה המורכבים של דגי הדיסקוס האקזוטיים. לדגי הדיסקוס יש צורך חומצות אמינו וחלבונים ספציפיים לגדילה והתפתחות מקסימליים, ומזון זה פותח בכדי לספק להם את כל האלמנטים הדרושים בחבילה אחת.