גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כיתבו את האימייל שלכם לצורך שחזור הסיסמה
עגלת קניות
שם
מחיר
כמות
מחק
אשר ושלם

דגי מים מלוחים

בנטפיש תוכלו למצוא מבחר עשיר ומרתק של דגי מים מלוחים מכל קצוות האוקיינוס, לגונות ושוניות אלמוגים: אנג'לים קטנים, אנג'לים גדולים, גובים, בלנים, קרדינלים, ליצנים, קופסינונים, נתחנים, צלופחים, דגי עטלף, פרפרונים ועוד רבים אחרים.

דגי מים מלוחים מרהיבים ביופיים ובדרך כלל גם פעילים מאוד. הם מצריכים טיפול מקצועי ומסור, אך תחושת הסיפוק שבאקווריום רוחש דגים אקזוטיים היא ייחודית ומתגמלת מאוד.

צוות החנות ישמח לסייע לכם בהרכבת אקווריום מרינה או ריף, משלב בחירת הדגים ועד התקנת המערכות.

סוגי דגים לאקווריום מים למלוחים

אנג'לים

דגי אלמוגים בעלי צבעים מרהיבים, המצויים באופן טבעי בתפוצה רחבה בשלושת האוקיינוסים הגדולים. הם בחירה פופולארית בקרב אספנים ומתאימים לחיים באקווריומים.

אנג'לים הינם דגים טריטוריאליים מאוד ואינם מהססים בתקיפת בני מינם. השוני בין צבעיו של אנג'ל צעיר לבין אלו של אנג'ל בוגר מאפשר לשניים לחיות זה לצד זה בשלום, אך לא מומלץ להכניס לאותו האקווריום שני פריטים או יותר מאותו המין. אצלנו בנטפיש ניתן למצוא מגוון דגי אנג'לים ננסיים ואנג'לים גדולים (קיסרים).

פרפרונים

מזכירים בצבעוניותם ובתפוצתם את האנג'לים, אך קטנים מהם בדרך כלל. שמם ניתן להם הודות לשלל הדוגמאות, הפסים ואפילו העיניים המדומות שמעטרות חלק מהמינים – בדומה מאוד לכנפי פרפרים.

הפרפרונים הם דגי מים מלוחים אולטימטיביים – אוהבי אקלים טרופי, אך מסתגלים במהירות לחיים באקווריום.

קרדינלים

קרדינלים הם דגי מים מלוחים מרהיבים שזוכים לפופולאריות רבה בקרב אספנים. קרדינלים הם דגים קטנים למדי, בעלי מזג נוח, ובזכות צורת הסנפירים הייחודית ודוגמת הפסים והנקודות הם הפכו לתוספת מבוקשת בכל אקווריום.

בלנים

דגי מים מלוחים שנוטים להתבודד בתחתית האקווריום, בין אלמוגים או בקונכייה נטושה. הם יפים מאוד אך גם טריטוריאליים מאוד, לכן לא מומלץ להכניסם לאקווריום עם גובים. בלנים יעדיפו תמיד לשהות בפינה עליה הכריזו בעלות וימעטו להתרחק ממנה, אלא אם הגיעה שעת ההאכלה – אז יצאו ממקום מחבואם, בטרם ישובו אליו במהרה.